Biliyorsunuz Amazon pazar yerlerinin en büyük AVM’sidir. Peki bu dünyaca tanınmış en büyük AVM’de, Amazon'da kendi ürünlerini satmak isteyenlerin özellikle yurtdışında başarılı olmak için ihtiyaç duyacakları stratejiler nelerdir biliyor musunuz?
Ya da tahmin ediyor ama bu konuda kendinizi doğrulamak istiyorsanız…
Ürünlerinizi Amazon'da satmak isteyen girişimciler aramızda mı? Amazon'da başarılı olmanın altın kurallarını bu özel webinarımızda keşfedeceğiz. E-ticaretin avantajlarından başlayarak, hangi pazaryerinden başlamalı, maliyetleri, marka kayıtlarını, operasyonel sorunları ve reklam stratejilerini konuşacağız.
Amazon'da kendi markanızı oluşturmak ve büyütmek için gerekli bilgileri ve deneyimimizi size sunacağız. Daha fazla düşünmeyin ve Amazon'da işletmenizi kurmak ve büyütmek için bize katılın!
Bu webinar özellikle Amazon'da kendi ürünlerini satmak isteyen üreticiler, toptancılar veya zaten üretim yapan girişimciler için hazırlandı.
Webinar boyunca, yurtdışında Amazon satıcısı olmanın faydaları ile riskleri, yükleri, maliyetleri üzerinde duracağız. Fayda maliyet açısından olduğu gibi fırsat ve tehditler penceresinden bakıp stratejilerine değineceğiz ve son olarak da merak ettiğiniz soruları yanıtlayacağız.
1. E-ticaretin faydası nedir? Yolu nerelerden geçer?
2. Hangi pazaryerinde başlanmalı?
3. Bu işin maliyet kalemleri nelerdir ve ne kadarlık bir yatırım gerekir?
4. Marka kaydı gerekli mi, gerekli ise nasıl temin edilmeli, TR’den mi yoksa satış ülkesinden mi marka kaydı yapılmalı?
5. Depolama, gümrükleme, vergi, kargo, faturalama işleri ne kadar önemli?
6. B2B fırsatı var mı, varsa ne kadar?
7. Müşteri memnuniyeti e-ticarette nasıl yorumlanmalı ve konuşlandırılmalıdır?
8. Operasyonel güçlükler nelerdir?
9. Reklam, kampanya, tanıtım için ne yapmak gerekir, hangi tür enstrümanları kullanmak gerekir?
Tüm bunlara ulaşmak için Linkedin üzerinden 30 Nisan 2024 Salı günü saat 20:30'da buluşuyoruz. Bekliyoruz!
Hazırlayan ve Sunan: Şenol Yılmaz
Moderatör: Timur N. Vreskala
Commentaires