top of page

Amazon’da En Çok Satılan Ürünler



Amazon’da en çok satılan ürünleri mağazanızda listelemek oldukça kârlı olabilir, sonuç itibariyle yüksek bir hacim sizi bekliyor. Ancak ne satacağınızı ve nasıl satacağınızı ve bunları nasıl planlayacağınızı da biliyor olmalısınız.

 

Başlamadan önce! Amazon’da satıcı hesabı açma konusunda desteğe ihtiyacınız varsa Amazon’da Satıcı Hesabı Nasıl Açılır? adlı yazımız size yardımcı olabilir.

 

2022’De Amazon’da En Çok Satan Ürünler

 

İlk olarak, Amazon’da en çok satılan ürünler mevzubahis olduğunda, bu Amazon maceranızda ilk olarak bu en çok satan ürünleri mutlaka sizin de satmanız gerektiği anlamına gelmez. Nihai hedefiniz, rekabet, sattığınız pazarlardaki talep, fiyatlandırma, pazarlama gibi birçok faktöre bağlı olacaktır.

 

Amazon’da satış yapmak için birkaç farklı kategoriyi denemeniz gerekebilir. Ayrıca, yeni ürünler eklemek istediğinizde, siz ürünleri eklemeye başlayana kadar ürünün hala talep görüyor olup olmadığını anlamak için de pazarı araştırmalısınız. Yani bu yazıdan Amazon’da 2022 yılında en çok satılan ürünleri öğrendikten sonra mağazanızda bu kategorideki ürünleri listeleyecekseniz önce hala talep var mı diye kontrol etmeniz gerekiyor.

 

Amazon’da en çok satılan ürünlerin hangileri olduğuyla alakalı yazımızda ele alacağımız bilgiler size biraz ilham verebilir. Yinede, kusursuz bir kategori, ürün seçimi için çok daha derin bir araştırma serüveni sizi bekliyor.

 

Amazon’da en çok satılan ürünleri öğrenmek için en iyi başlangıç ​​noktası hiç şüphesiz Amazon’un kendisinin paylaştığı en çok satanlar listesidir. ABD, İngiltere, Kanada, Almanya dahil olmak üzere Amazon’da en çok satan ürünleri görebilirsiniz.

 

Amazon’un en çok satılan ürünler listesi saatlik olarak güncellenir. Kasım ayında, alışveriş çılgınlığının ve Black Friday’ in tam da ortasında bu blog yazısını hazırlarken en çok nelerin satıldığını görmek için aşağıdaki ekran görüntüsüne göz atabilirsiniz.

 

 

Amazon’un En Çok Satan Ürünler Listesini İncelerken Dikkat Etmeniz Gerekenler

 

  • Çok satanlar sayfasında bulunan ürünlerin rekabet oranı çok yüksek olabilir: Sonuç olarak Amazon’da trendleri takip eden birçok profesyonel mağaza en çok satanlar listesini düzenli olarak inceliyor ve buna göre aksiyon alıyor.

 

  • Bazı ürünler dönemsel olarak yüksek satışa sahip olabilir. Bu ne anlama geliyor? Siz kışın ortasında şemsiye modellerinin çok satıldığını görür ve buna göre şemsiye satışına odaklanabilirsiniz fakat siz organize olana kadar çoktan yaz gelmiş ve o mevsimsel trend olan ürünün satışları düşme eğilime geçmiş olabilir. Kısacası, geç kalabilirsiniz.

 

  • En çok satan bazı ürünlerin yüksek kâr marjları olmayabilir, bu da halk diliyle “sürümden kazanmak” anlamına gelir. Sürümden kazanmak için de çok yüksek bir satış hacmine sahip olmalısınızdır. Bu yüzden olabildiğince “niş” olarak adlandırılan ürünlerin satışını hedeflemelisiniz.

 

 

Derin Araştırma

En çok satan ürünleri bulmak, yalnızca Amazon’un en çok satanlar listesine bakmaktan daha komplike bir sürece sahiptir. En çok satanlar listesine bakmak sadece ilk adım ve fikir toplamanın iyi bir yolu. Ne yazık ki, ihtiyacınız olan tüm bilgileri orada bulmak imkânsız. Derin bir araştırma yapmalı ve aşağıda madde madde sıralayacağımız önemli metrikleri göz önünde bulundurmalısınız.

 

  • Aylık ortalama satışları ne kadar?

  • O ürünü başka kaç kişi satıyor?

  • Ortalama fiyatı ne kadar?

  • İncelemeleri nasıl?

  • Satış geçmişi nasıl?

  • Kâr marjı nasıl olabilir?

  • Satışları yukarı mı yoksa aşağı mı eğilimli? Mevsimsel bir ürün mü?

 

 

Pittacus olarak, Amazon Mağaza İşletmeciliği Hizmetimiz ile kapsamlı çözümler sunuyoruz.

 

Amazon’da Satılabilecek Ürünler Arayanlar: Bu Kriterler Sizin İçin Önemli!

 

Amazon’da satılabilecek ürünler arıyorsanız öncelikle bu endüstrinin milyarlarca dolarlık ticaret hacmine sahip olduğunu ve bu büyük pastadan bir dilim de sizin alabileceğinizi aklınızın bir köşesinde tutmalısınız.

 

  1. Yıl boyunca tutarlı satışlar elde etmek için trend veya mevsimlik ürünlerden kaçının. Talep edilen ürünleri 7 gün 24 saat 365 gün satılabilir ürünlerden seçin. Bu, sürdürülebilir büyüme elde etmenize yardımcı olacaktır.

 

  1. Doygunluk seviyesine ulaşmış pazarları seçmekten kaçının, uluslararası pazarları düşünün. Sadece Amerika ya da Kanada’ya satış yapmak zorunda değilsiniz. İspanya ya da Almanya’ya, birçok ülkeye satış yapabilirsiniz.

 

  1. Niş bir alan bulun: Örneğin, terlik satmayı planlıyorsanız standart terlikler yerine daha niş bir alana hitap edebilecek bir terlik modeli seçin. “Peluş terlik” gibi niş bir alanda daha düşük rekabet ve daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşabilirsiniz. Olabildiğince spesifik olun!

 

  1. Ürün incelemelerini inceleyin, örneğin inceleme sayısı, bir ürünün ne sıklıkta satın alındığını veya ne kadar süredir piyasada olduğunu gösterebilir.

 

  1. Taşınması kolay ürünler seçin: kırılabilecek, bozulabilecek veya hasar görebilecek ürünlerden en azından ilk etapta kaçınmaya çalışın.

 

  1. Araştırma çemberinizi daraltmak için kargo maliyetleri hakkında bilgi edinin.

0 görüntüleme0 yorum

Comentarios


bottom of page