top of page
Yazarın fotoğrafıPittacus

Biraz verilerle konuşalım mı?

Bu ürün için yaklaşık 3-4 ay boyunca reklam ve kampanya yapılmıyordu. Bu süre zarfında satışlar düşüş göstermiş ve ürünün görüntülenme sayıları dramatik bir şekilde azalmıştı.


Ancak son çeyreğe girerken bir karar alındı: yeniden reklam verilmeye ve kampanyalar düzenlenmeye başlandı. Bu kararlı adımlarla birlikte, sonuçlar çarpıcı oldu:


✨ Görüntülenme sayıları birden yükseldi,

✨ Ürünün tıklanma ve incelenme sayıları arttı,

✨ Sepete eklemelerde belirgin bir artış yaşandı,

💫 Ve en önemlisi, satışlar yeniden canlanmaya başladı.



Ancak bu başarı anında gerçekleşmedi. Bu başarı, doğru zamanda alınan doğru kararlarla mümkün oldu. Ürün piyasada bir seneden uzun süredir var; bazen düzenli olarak, bazen aralıklarla reklam ve kampanyalar yapıldı. Ürünle ilgili geri bildirimlere kulak verildi, sürekli olarak iyileştirmeler yapıldı ve en önemlisi, denemekten asla vazgeçilmedi. Her denemede başarıya ulaşıldı 💫


Ne yazık ki, e-ticarette başarıya ulaşmak zaman ve bekleyişle gelmiyor:

👆 Zamanı boşa harcayarak değil,

👆 Uzmanlık gerektiren bir alanda,

👆 Sabırlı olmayı öğrenerek,

👆 Ve zahmetli bir çalışma ile...


✨ Sonuçlar ise zamanla kendini gösteriyor.







7 görüntüleme0 yorum

Bình luận


bottom of page